سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

تحلیل شیبا امروز

۳ بازديد

وب سایت شیبا اینو، از هنرمندان علاقه‌مند به سگ از سراسر جهان دعوت می‌کند تا زمانی که جامعه شیبا اینو وارد بازار ان‌اف‌تی بشوند، “جنبش هنری شیبا اینو ” را تقویت کنند. شیبا اینو همچنین کمپینی را با استفاده از Amazon Smile به منظور جمع آوری کمک‌های مالی برای نجات سگ‌های واقعی و زنده شیبا اینو، با انجمن نجات شیبا اینو ایجاد کرده است. برای تحلیل شیبا امروز به سایت ارزسنج مراجعه کنید.

شیبا اینو، با توجه به اینکه یکی از میم‌کوین‌ها بود، پس از اینکه ویتالیک بوترین سهم خود از عرضه شیبا اینو را سوزاند، به سرعت به محبوبیت رسید. ریوشی 50 درصد از عرضه =شیبا اینو را به بوترین داده بود و اعلام کرد که “تا زمانی که ویتالیک به ما پشت پا نزند” شیبا اینو خوب است. با این وجود، ویتالیک بوترین، تصمیم گرفت که 90 درصد از سهام خود را بسوزاند، که بعداً به لطف رشد قیمت شیبا اینو، میلیاردها ارزش داشت. 10٪ باقیمانده به یک موسسه خیریه فرستاده شد، و همچنین حدود 50 تریلیون شیبا اینو دیگر که ویتالیک به صندوق امداد COVID-19 اهدا کرده بود. او بیان کرد که نمی‌خواهد “منبع قدرت باشد”. این اظهاریه منجر به از دست رفتن موقتی ارزش توکن شیبا اینو شد که بعداً پس از توافق جامعه با موسسه خیریه مذکور، توکن شیبا اینو این افت قیمتی را جبران کرد. 

هدف ریوشی برای شیبا اینو این بوده است که ببیند آیا یک سازمان غیرمتمرکز دائمی می‌تواند بدون رهبری مرکزی کار کند یا خیر. ریوشی در یک پست وبلاگ اشاره کرد که شکاف ناشی از اهدای توکن‌ها توسط بوترین، جامعه را قوی‌تر کرد و آن را قادر می‌سازد تا این جنبش را بیشتر گسترش دهد و باعث تمرکززدایی بیشتر شود. چشم انداز او برای این اکوسیستم این است که توکن شیبا اینو را کاربردی کند، تا آن‌جایی‌که استیبل‌کوین “شی” تبدیل به ابزار مبادلات جهانی شود. 

در اکتبر ۲۰۲۱، شیبا اینو با انتشار این خبر احتمالی که در لیست رابین‌هود قرار گرفته است، افزایش قیمت یافت و برای مدت کوتاهی دوج‌کوین را پشت سر گذاشت تا به پرارزش‌ترین میم کوین بازار تبدیل شود. تا کنون، علیرغم درخواستی با بیش از ۵۰۰۰۰۰ امضا که خواستار آن شده‌اند، رابین‌هود شیبا اینو را در فهرست خود قرار نداده است. کریستین براون، مدیر اجرایی رابین‌هود، تلاش‌های جامعه شیبا اینو را ستوده است و می‌گوید یکی از چیزهای مورد علاقه‌اش این بود که با جامعه ارتباط برقرار کرد تا خواسته‌هایش شنیده شود. با این حال، رابین‌هود ایمنی را بر “سود کوتاه‌مدت” فهرست سیگنال‌های جدید اولویت می‌دهد و از آن زمان، طرفداران شیبا اینو منتظر پیغام جدید او هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.