جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

قیمت شیبا به تومان

۳ بازديد

اگر دوج کوین را می شناسید شاید به خوبی بدانید که دوج کوین در حال حاضر در رتبه پنجم بازارهای مالی در بین سایر ارزهای دیجیتال قرار دارد. اما دوج اخیرا یک رقیب بسیار جدی با نام شیبا پیدا کرده است که چالش هایی در پیشروی این ارز دیجیتال قرار داده است. اگر شما هم نیاز به بررسی قیمت شیبا به تومان را دارید میتوانید از سایت ارزسنج کمک بگیرید.

کوین شیبا اینو shiba inu که کمتر از یک سال پیش به بازار عرضه شده است و مانند دوج نام خود را از یک نژاد خاص از سگ‌های ژاپنی گرفته است در یک کمپین خود را به عنوان کشنده دوج کوین معرفی کرده است.

یک کوین شیبا اینو که با نام SHIB شناخته می شود به خودی خود ارزش چندانی ندارد، اما حجم مبادلات آن در هفته گذشته پس از این که به پلتفرم صرافی هایی مانند بایننس اضافه شد رشد قابل توجهی کرد.

تریدرهای چینی کمک بسیار زیادی به رشد مبادلات شیبا در هفته گذشته کرده اند. صرافی HUOBI در چین که محبوب ترین صرافی در بین چینی ها محسوب می شود بیشترین حجم مبادلات شیبا را در روزهای اخیر به خود اختصاص داده است. البته بایننس نیز حجم بالایی از تبادلات شیبا را به خود اختصاص داده است. ما در بخش بعد در مورد قیمت شیبا بیشتر صحبت خواهیم کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.